Одна з найбільших в світі продуктових мереж Auchan оголосила про свої плани розвитку в Україні: щорічно компанія відкриватиме по два гіпермаркети, загальна сума інвестицій складе близько 40 млн євро в рік. Основний конкурент рітейлера - німецька мережа Metro Group розвивається набагато повільніше, відкриваючи магазини тільки у власних приміщеннях, відзначають експерти. Про це пише "Комерсант-Україна".
У 2014 році два магазини відкриються в Києві, один з них - у складі багатофункціонального комплексу "Вирлиця". Потенціал розвитку в столиці рітейлер оцінює у вісім-десять гіпермаркетів (зараз працюють чотири торгові точки). "Наступного року відкриттів не буде, оскільки на узгодження документації по земельних ділянках йде по шість-дев'ять місяців", - пояснив генеральний директор "Ашан Україна" Жерар Гале. Окрім Києва, компанія веде переговори про відкриття магазинів в Донецьку, Харкові і Одесі.
Auchan Group займає п'ятнадцяте місце в світі серед продуктових рітейлерів. Компанія створена в 1961 році і на сьогодні об'єднує 1,4 тис. гіпермаркетів і супермаркетів в 12 країнах. У 2011 році виручка компанії виросла на 4,4%, до 44,4 млрд євро, чистого прибутку на 14,9%, до 810 млн євро. Майже третина виручки (29%) доводиться на магазини, розташовані в Центральній і Східній Європі (Україна, Росія, Польща, Угорщина, Румунія) і Азії (Китай, Тайвань).
Читайте також: Обсяг ринку продуктового роздрібу в сучасних мережах у 2011 р. виріс на 19% - до близько 104 млрд грн