Apple зменшила частку на ринку планшетів до 50,4%
Корпорація Apple скоротила частку планшетних комп'ютерів на ринку в III кварталі 2012 р. до 50,4%. Про це говориться в дослідженні аналітичної компанії IDC, передає "Росія-24".
При цьому виробники планшетів на базі Google Android і південнокорейська Samsung збільшили частку продажів відносно минулого року.
Apple займає провідну позицію в сегменті ринку планшетників з 2010 р., однак поступово здає свої позиції. Конкуренти "яблучної" корпорації нерідко вдаються до демпінгу, намагаючись залучити покупців.
На частку Samsung доводиться 18,4%. За підсумками III кварталу південнокорейська компанія реалізувала 5,1 млн планшетів. Показник виявився в 3 рази більше торішніх даних.
Читайте також: Samsung спростувала інформацію про припинення співпраці з Apple
Amazon розташувалася на 3-му місці з часткою ринку в 9%. Компанія змогла продемонструвати високі результати: на ринок планшетів компанія вийшла тільки восени 2011 р. з пристроєм Kindle Fire. Причому ціна пристрою близька до собівартості, а основний прибуток Amazon отримує за рахунок реалізації користувацького контенту з свого інтернет-магазину.
В Asus - 8,6%, 4-е місце. За замовленням корпорація Google випускає планшет Nexus 7. Як відзначають аналітики, комп'ютер користується успіхом завдяки потужній апаратній начинці і доступній ціні.
"Коли новий iPad mini і четверте покоління повнорозмірного iPad з'явилися у продажу, ми очікуємо, що у Apple буде дуже хороший квартал", - відзначає Томас Майнелли, аналітик IDC.
В цілому виробники відвантажили на ринок 27,8 млн планшетів в III кварталі. Показник на 49,5% більше, ніж за аналогічний період роком раніше.