Apple придбала технологічні компанії HopStop і Locationary, щоб поліпшити свій додаток Apple Maps. Про це пише РБК daily.
Серед придбань Apple опинилася нью-йоркська компанія HopStop, чий додаток дозволяє користувачам знайти найбільш швидкий спосіб дістатися з однієї точки міста в іншу пішки або використовуючи громадський транспорт, метро, автомобіль і навіть велосипед. HopStop охоплює більше 500 міст в семи країнах світу. Інша покупка Apple - канадський стартап Locationary, що надає актуальну інформацію про різні "точки інтересу": магазини, кафе, ресторани, визначні пам'ятки тощо. Вартість угод не розголошується.
"Apple час від часу купує невеликі технологічні компанії, і зазвичай ми не обговорюємо наші цілі і плани", - підтвердив угоди представник компанії Стів Даулінг.
Купівля HopStop і Locationary стала відповіддю Apple на придбання Google минулого місяця за 1,1 млрд дол. (за оцінками Bloomberg) ізраїльського навігаційного сервісу Waze, який розраховує маршрут з урахуванням пробок і ДТП. Поліпшивши за рахунок нових угод власний сервіс, Apple намагається переманити частину користувачів додатку Google Maps для iPhone, яке вийшло в грудні минулого року і залишається найпопулярнішим безкоштовним додатком App Store.
Читайте також: Google Maps: Запущено нову версію сервісу
Apple почала розробляти власний maps-додаток, щоб знизити залежність від свого головного конкурента на ринку мобільних платформ Google, розробника Google Maps і ОС Android. Google Maps використовувалося в девайсах Apple в якості базового встановленого додатка з початку випуску iPhone в 2007 р. і до 2012 р., коли вийшов аналогічний сервіс від Apple. Творець iPhone заявив, що тепер Apple буде покладатися на інші компанії, що займаються картографічними сервісами. На думку Apple, завдяки цьому користувачі отримають більш точну інформацію про місцезнаходження. Проте у вересні минулого року після презентації iPhone 5 на Apple обрушився шквал претензій, що стосуються роботи Apple Maps. Додаток було зазначено в числі нових "фішок" iPhone 5, проте він мав цілий набор недоліків. Користувачі критикували його за застарілу і неточну інформацію, неякісні зображення з супутника і відсутність виразного навігаційного сервісу, який розраховує найкращий маршрут пересування. Гендиректору Apple Тіму Куку довелося принести офіційні вибачення покупцям iPhone 5 і провести реорганізацію підрозділу, відповідального за карти.
Проте навіть після реорганізації та нових придбань не всі вірять у "світле майбутнє" Apple Maps. Користувачі відзначають, що багато помилок компанія не може усунути вже протягом декількох місяців. "Дивно, що в Apple Maps було внесене так мало змін", - цитує The Financial Times експерта Enders Analysis Бенедикта Еванса.