Apple купила стартап Topsy Labs, що спеціалізується на аналізі повідомлень в соцмережах
Корпорація Apple придбала стартап Topsy Labs, що спеціалізується на індексацію та аналізі повідомлень в соціальних мережах, таких як Twitter. Про угоду спочатку повідомили американські ділові ЗМІ, в прес-службі Apple підтвердили цю інформацію.
Купівля Topsy Labs (за неофіційними даними, за 200 млн дол.) викликала подив у аналітиків: Apple раніше не виявляла особливого інтересу до сектору соціальних медіа. Мотивів угоди компанія не пояснює. "Apple періодично купує невеликі технологічні компанії, і, як правило, ми не обговорюємо цілі таких угод", - заявила офіційний представник компанії.
Topsy Labs, що базується в Сан-Франциско, є одним з партнерів Twitter і має прямий доступ до багатомільярдному масиву "твітів", опублікованих за останні роки. Компанія індексує ці повідомлення, роблячи їх придатними для пошуку. Технологія Topsy може бути використана, наприклад, для аналізу споживчих трендів. Символічно, що восени 2012 р. Topsy за замовленням одного з хедж-фондів досліджувала відгуки в Twitter про новий на той момент продукт Apple - смартфон iPhone 4S. Аналіз Topsy показав, що споживачі сприйняли новинку позитивно всупереч скептичним відгуками експертів. Коректність даних Topsy підтвердилася через деякий час, коли Apple опублікувала квартальні результати.
"З точки зору користувачів, Apple може застосувати технологію Topsy для свого магазину додатків App Store і сервісу iTunes", - вважає аналітик дослідницької фірми Gartner Кароліна Міланезі, відзначаючи, що Topsy може бути використана, наприклад, для більш точного підбору програм, рекомендованих користувачам.