Американські корпорації Apple і Google обігнали Coca-Cola в рейтингу найдорожчих брендів планети. Як пише газета The New York Times з посиланням на дослідження консалтингової компанії Interbrand, вартість виробника iPhone, iPod і MacBook зросла протягом 2013 р. на 28%, що дозволило Apple стати найдорожчим брендом у світі: його вартість оцінюється в 98 млрд 316 млн доларів.
Американські корпорації Apple і Google обігнали Coca-Cola в рейтингу найдорожчих брендів планети. Як пише газета The New York Times з посиланням на дослідження консалтингової компанії Interbrand, вартість виробника iPhone, iPod і MacBook зросла протягом 2013 р. на 28%, що дозволило Apple стати найдорожчим брендом у світі: його вартість оцінюється в 98 млрд 316 млн доларів.
Бренд іншого резидента Кремнієвої долини - інтернет-гіганта Google - продемонстрував ще більш високі темпи росту ціни (34%) і зайняв друге місце з результатом 93 млрд 291 млн дол. Попередній лідер Coca-Cola був зміщений лідерами на третю позицію рейтингу: його вартість склала 79 млрд 213 млн дол. При цьому ціна цього бренду також зросла, але лише на 2%.
У першу п'ятірку найдорожчих брендів Землі також увійшли IBM (78 млрд 808 млн дол., +4%) і Microsoft (59 млрд 546 млн дол., +3%). За ними йдуть General Electric (46 млрд 947 млн дол., +7%), Мcdonald's (41 млрд 992 млн дол., +5%), Samsung (39 млрд 610 млн дол., +20%), Intel (37 млрд 257 млн дол., -5%) і Toyota (35 млрд 346 млн дол., +17%).
Від японського автовиробника відстають бренди Mercedes-Benz (31 млрд 904 млн дол., +6%) і BMW, що займають 11 і 12 позиції відповідно. Disney (28 млрд 147 млн дол.) розташувався на 14-му місці, Gillette (25 млрд 105 млн дол.) - на 16-м. Вартість найдорожчого фешн-бренду Louis Vuitton (24 млрд 893 млн дол.) дозволила йому зайняти 17-е місце, причому від нього ненабагато відстає більш масовий H&M (18 млрд 168 млн дол., 21-е місце).
Бренд виробника спортивних товарів Nike (17 млрд 85 млн дол.) займає 24-е місце, меблевого гіганта Ikea (13 млрд 818 млн дол.) - 26-е. В першу тридцятку також увійшли бренди eBay (13 млрд 162 млн дол.), Pampers (13 млрд 35 млн дол.) і Кellogg's (12 млрд 987 млн дол.).
Десять найдорожчих брендів світу за версією Interbrand:
1. Apple - 98 млрд 316 млн дол.
2. Google - 93 млрд 291 млн дол.
3. Coca-Cola - 79 млрд 213 млн дол.
4. IBM - 78 млрд 808 млн дол.
5. Microsoft - 59 млрд 546 млн дол.
6. General Electric - 46 млрд 947 млн дол.
7. Mcdonald's - 41 млрд 992 млн дол.
8. Samsung - 39 млрд 610 млн дол.
9. Intel - 37 млрд 257 млн дол.
10. Toyota - 35 млрд 346 млн дол.