ua en ru

AOL, Microsoft і Yahoo уклали угоду з продажу банерної реклами

Великі американські інтернет-компанії - AOL, Yahoo і Microsoft - оголосили про підписання тристоронньої угоди, яка дозволить їм оптимізувати купівлю та продаж онлайнової реклами. Про це повідомляє "Росія-24".
З початку наступного року рекламодавці зможуть вибирати для розміщення своїх банерів непродані місця через об'єднані мережі Network Plus (належить Yahoo), Advertising.com (AOL) або Media (Microsoft).
Альянс Microsoft, AOL і Yahoo спрямований, в першу чергу, проти Google, яка володіє 75%-вою часткою на ринку пошукової реклами, і соціальної мережі Facebook. Більш того, дітище Марка Цукерберга, за прогнозом eMarketer, за підсумками 2011 р. стане провідним продавцем банерної реклами в США. Раніше агентство підрахувало, що виручка Facebook від цього типу реклами зросте на 80,9% - до 2,19 млрд дол.
За оцінкою того ж eMarketer, в цьому році частка Google і Facebook на ринку банерної реклами збільшиться на 16,3 і 9,3% відповідно, а в наступному - на 19 та 12%, передає Reuters. Якщо прогноз виявиться правильним, в 2012-м компанія Ларрі Пейджа впритул наблизитися до Yahoo за обсягом продажів в сегменті дисплейної реклами, а найбільша соцмережа вже в цьому році вперше обжене Yahoo.