На частку Android доводиться 45,8% всіх доходів від мобільної реклами
За підсумками першого кварталу 2015 року Android став лідером за обсягом трафіку мобільної реклами і вперше за весь час - за обсягом доходів від неї. На частку Android тепер доводиться 45,8% всіх доходів від мобільної реклами, передає РБК з посиланням на звіт State of Mobile Advertising компанії Opera Mediaworks.
Між тим iOS і раніше демонструє високий потенціал монетизації, зокрема найкраще співвідношення доходу до показів реклами. За підсумками першого кварталу 2015 року більше всього доходу від показів мобільної реклами приніс iPad. У цього пристрою співвідношення "дохід-покази" становило 4:1.
Операційна система Apple як і раніше випереджає Android за обсягом трафіку і доходів від мобільного відеореклами. Коефіцієнт повного перегляду рекламних відеороликів серед користувачів iOS і раніше вище, ніж серед користувачів Android - 87,1 та 76,7% відповідно.
У звіті Opera Mediaworks також йдеться, що найприбутковішою категорією за підсумками першого кварталу стали соціальні мережі та ігри, які відібрали пальму першості за цим показником у категорії "Музика, відео та медіа".
З доходів від мобільної реклами за весь 2014 рік значно зріс трафік в Азії (19%), Північній та Південній Америці (61%) і Африці (32%). При цьому частка мобільного відеореклами за минулий рік збільшилася в шість разів, більше інших мобільний відеорекламу переглядають користувачі в США.
Opera Mediaworks зазначає, що більше всього на мобільний відеорекламу витрачають виробники кіно - і телеконтенту, а також виробники продуктів харчування, напоїв і автомобільні бренди.
Нагадаємо, раніше соціальна мережа Facebook представила функцію відеодзвінків для програми Messenger.