АН-148 розширив можливості експлуатації в різних погодних умовах.
Авіаційний реєстр Міждержавного авіаційного комітету (АР МАК) видав доповнення до сертифікату типу літака Ан-148, що підтверджує можливість літака виконувати посадку в автоматичному режимі за категорією IIIА ІКАО, повідомляє прес-служба підприємства сфери діяльності Мінпромполітики ДП "Антонов".
Доповнення до сертифікату значно розширює погодні умови експлуатації літака, тому що дозволяє виконувати безпечну посадку практично при нульовій видимості. У рамках підтвердження цієї характеристики було виконано більше 110 випробувальних польотів із заходами на посадку в аеропортах "Київ-Антонов" (м. Гостомель), "Бориспіль", "Сімферополь", "Донецьк". У випробуваннях, крім льотчиків-випробувачів ДП "Антонов" брав участь льотчик-аудитор АР МАК Юрій Кабанов.
Таким чином, на сьогоднішній день Ан-148 може працювати в найрізноманітніших умовах. Нагадаємо, що раніше були отримані доповнення до сертифікату, що дозволяють експлуатувати літак з ґрунтових смуг, виконувати польоти в умовах точної зональної навігації, що дуже важливо для базування в аеропортах Європи з перевантаженим повітряним рухом.
Крім того, за бажанням замовника, на літак були встановлені чотири нові системи західного виробництва. Можливість експлуатації Ан-148 з цим обладнанням також підтверджена доповненням до сертифікату типу. Сьогодні два літаки, обладнані цими системами успішно експлуатуються в парку авіакомпанії, готується до виходу на маршрути третій Ан-148. За словами командира льотного загону "Росії" А.Погорєльського: "Ан-148 легкий в управлінні. На ньому літаєш спокійно. Літак багато що "пробачає" льотчику. Цей літак цікавий ще й тим, що близький до Ту-134 по місткості кабіни, характерним швидкості і висоти польоту. При цьому він витрачає менше палива, є комфортнішим для екіпажу та пасажирів. І літає далі: ми можемо вільно літати зі всіма зайнятими кріслами (68 пасажирів, у кожного - 15-20 кг багажу) на дальність 4000 км. З Санкт-Петербурга можемо літати по всій Європі, вільно можемо долетіти до Іркутська".