АМКУ змусив виробника чаю змінити назву продукту
На вимогу Антимонопольного комітету України ТОВ СП "СолоМія" (м. Київ) припинило вказувати на упаковках фіто-чаю неправдиву інформацію. Як повідомляє прес-служба АМКУ, після втручання комітету підприємство змінило назву продукції "Суниця з вершками" на "Суничний ранок".
Як встановив комітет, у складі продукту, інформація по якому була вказана на звороті етикетки, вершки відсутні, зате в склад входить ідентично-натуральний ароматизатор "Суниця з вершками". У зв'язку з цим комітет рекомендував "СолоМії" привести назву продукції відповідно до її складом.
Підприємство повідомило комітетові, що залишки спірних етикеток були утилізовані, і надало відповідні акти списання. Також виробник поінформував, що на сьогоднішній день в торгових мережах реалізується продукція в нових упаковках.
Читайте також: АМКУ оштрафував "Кохавинську паперову фабрику" за розповсюдження неправдивої інформації про товари