Антимонопольний комітет України рекомендує роздрібним мережам торгівлі знизити ціни на м'ясо птиці та молочну продукцію. Про це повідомив в ході засідання АМКУ в.о. голови комітету Юрій Кравченко, передає кореспондент РБК-Україна.
За словами Ю.Кравченка, АМКУ рекомендує основним компаніям на ринку ( FozzyGroup, "Фуршет", "Ашан", "Адвентіс", "ФудМаркет", "МегаМаркет", "Еко", "Метро", "Пакко-Холдінг", "АТБ") роздрібної торгівлі знизити ціни на молочну продукцію, в т.ч. твердий сир та охолоджене м'ясо птиці, оскільки раніше на вимогу АМКУ ціни на цю продукцію знизили компанії, які їх виготовляють.
АМКУ також рекомендував стимулювати укладання прямих договорів з виробниками цієї продукції, щоб уникнути можливого завищення цін на молочні продукти та м'ясо птиці з боку посередників.
"Компанії (рітейлери) в цілому погоджуються. Але сьогодні не були присутні (на засіданні АМКУ)", - сказав Ю.Кравченко.
За його словами, АМКУ перевірятиме виконання обовязкових рекомендацій через 10 днів.