АМКУ рекомендує роздрібним мережам торгівлі знизити ціни на м'ясо птиці та молочну продукцію
Антимонопольний комітет України рекомендує роздрібним мережам торгівлі знизити ціни на м'ясо птиці та молочну продукцію. Про це повідомив в ході засідання АМКУ в.о. голови комітету Юрій Кравченко, передає кореспондент РБК-Україна.
За словами Ю.Кравченка, АМКУ рекомендує основним компаніям на ринку ( FozzyGroup, "Фуршет", "Ашан", "Адвентіс", "ФудМаркет", "МегаМаркет", "Еко", "Метро", "Пакко-Холдінг", "АТБ") роздрібної торгівлі знизити ціни на молочну продукцію, в т.ч. твердий сир та охолоджене м'ясо птиці, оскільки раніше на вимогу АМКУ ціни на цю продукцію знизили компанії, які їх виготовляють.
АМКУ також рекомендував стимулювати укладання прямих договорів з виробниками цієї продукції, щоб уникнути можливого завищення цін на молочні продукти та м'ясо птиці з боку посередників.
"Компанії (рітейлери) в цілому погоджуються. Але сьогодні не були присутні (на засіданні АМКУ)", - сказав Ю.Кравченко.
За його словами, АМКУ перевірятиме виконання обовязкових рекомендацій через 10 днів.