Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних цін на яйця курячі. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
Відповідні рекомендації надано підприємствам-виробникам, які входять у групи "Авангард", "Овостар Юніон" та "Інтер-Запоріжжя", що є основними учасниками ринку курячих яєць, а також - підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", ЗАТ"Фоззі груп", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ПІІ "Білла Україна" та ТОВ "АТБ - маркет".
Так, протягом серпня - вересня 2012 р. оптово-відпускні ціни на яйця курячі зросли майже на 22 %.
Аналіз економічної ситуації на ринку яєць курячих у серпні 2012 р. показав відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б обумовити суттєве зростання цін на яйця курячі.
Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити комітет у місячний строк.
Разом з цим, комітет доручив своїм територіальним відділенням надати аналогічні рекомендації виробникам та торговельним мережам, що працюють на регіональних ринках та не ввійшли в список вищезазначених суб'єктів господарювання.
Читайте також: Зростання цін на продукти харчування досяг історичного максимуму, - Світовий банк