ua en ru

АМКУ рекомендував виробникам та реалізаторам утриматися від безпідставного підвищення цін на курячі яйця

Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 30 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних цін на яйця курячі. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.

Відповідні рекомендації надано підприємствам-виробникам, які входять у групи "Авангард", "Овостар Юніон" та "Інтер-Запоріжжя", що є основними учасниками ринку курячих яєць, а також - підприємствам роздрібної торгівлі: ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "Метро Кеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан Україна Гіпермаркет", ЗАТ"Фоззі груп", ТОВ "ПАККО-Холдинг", ПІІ "Білла Україна" та ТОВ "АТБ - маркет".

Так, протягом серпня - вересня 2012 р. оптово-відпускні ціни на яйця курячі зросли майже на 22 %.

Аналіз економічної ситуації на ринку яєць курячих у серпні 2012 р. показав відсутність об'єктивних економічних причин, які могли б обумовити суттєве зростання цін на яйця курячі.

Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити комітет у місячний строк.

Разом з цим, комітет доручив своїм територіальним відділенням надати аналогічні рекомендації виробникам та торговельним мережам, що працюють на регіональних ринках та не ввійшли в список вищезазначених суб'єктів господарювання.

Читайте також: Зростання цін на продукти харчування досяг історичного максимуму, - Світовий банк