Антимонопольний комітет України рекомендував Державній міграційній службі України вжити заходів щодо недопущення або нав'язування громадянам України необов'язкових платних послуг при отриманні ними паспорта громадянина для виїзду за кордон. Про це повідомляє прес -служба АМКУ.
" У 2013 році в АМКУ надходили численні скарги громадян України на дії органів Державної міграційної служби України , які, зокрема , мають місце при організації надання адміністративних послуг з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон" , - йдеться в повідомленні.
У ході проведеного органами АМКУ дослідження було встановлено , що в 2013 році в приміщеннях ГТС України заявникам - громадянам України бланки заяв , а також квитанції на оплату державного послуги видають не службовці ГТС України , а працівники ДП "Документ". У перелік квитанцій входять квитанції на оплату консультацій державного підприємства , оплату страхових послуг та інші , які не є обов'язковими.
Такі дії містять ознаки порушення статті 16 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
Про результати розгляду рекомендацій Державна міграційна служба України зобов'язана повідомити Комітет у тридцятиденний термін.