АМКУ рекомендував виробникам і реалізаторам курячих яєць не завищувати ціни в квітні-травні
Антимонопольний комітет України (АМКУ) рекомендував 39 найбільшим птахофабрикам та основним торговельним мережам утриматися від встановлення економічно необґрунтованих оптово-відпускних і роздрібних цін на курячі яйця протягом березня-квітня 2012 р. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
Про результати розгляду рекомендацій компанії мають повідомити АМКУ у десятиденний строк.
Відповідні вимоги висунуто до підприємств-виробників, що входять у групи "Авангард", "Овостар Юніон", "Інтер". А також до ТОВ "Фудмаркет", ТОВ "ЕКО", ТОВ "МетроКеш енд Керрі - Україна", ПАТ "Фуршет", ТОВ "Ашан УкраїнаГіпермаркет", група компаній "FozzyGroup", ТОВ "ПАККО-Холдинг",ПІІ "Білла Україна", ТОВ "АТБ -маркет" та інших.
Обов'язкові для розгляду рекомендації спрямовані на забезпечення цінової стабільності на цьому ринку, в тому числі напередодні Великодніх свят.
З початку року відбулося суттєве підвищення цін на курячі яйця, але, як показав здійснений АМКУ економічний аналіз, об'єктивних причин воно не має.
Нагадаємо, вчора також повідомлялося, що Антимонопольний комітет України (АМКУ) ініціює зниження цін на мінеральні добрива.