Антимонопольний комітет України (АМКУ) вивчає питання встановлення цін на регулярні рейси та Інтерсіті+ "Укрзалізниці". Про це повідомив директор департаменту досліджень і розслідувань АМКУ Віталій Абасов, передає кореспондент РБК-Україна.
Антимонопольний комітет України (АМКУ) вивчає питання встановлення цін на регулярні рейси та Інтерсіті+ "Укрзалізниці". Про це повідомив директор департаменту досліджень і розслідувань АМКУ Віталій Абасов, передає кореспондент РБК-Україна.
"Комітет брав активну участь у опрацюванні методики розрахунків тарифів, зокрема щодо перевезень пасажирів залізничним транспортом. Як щодо регулярних рейсів, так і Інтерсіті+. Наразі ключовим питанням цього доопрацювання була нестача обігових коштів для оновлення рухомого складу. Комітет надав відповідні зауваження, які булі не в повній мірі враховані, але наразі комітет ситуацію вивчає, будуть прийматися відповідні рекомендації та рішення щодо встановлення цін на квитки відповідно економічно обґрунтованого рівня", - зазначив Абасов.
За його словами, АМКУ наполягав на тому, щоб методика розрахунку ґрунтувалась на фактичних показниках витрат, які б враховували фактичну інвестиційну складову, а не планову.
Абасов також нагадав, що В І півріччі 2013 . відносно "Укрзалізниці" було винесено 4 рішення, які стосувались необґрунтовано високих цін на постільну білизну в вагонах СВ та купейних вагонах.
"До розрахунку відповідних кошторисів входили ті товари, які безпосередньо не відносяться до постільної білизни, наприклад, ножі, склянки тощо. Крім того, витрати на прання було значно завищено", - зазначив Абасов.
Читайте також: В Україні з 16 липня зросли тарифи на залізничні квитки
Нагадаємо, що згідно із заявами Мінінфраструктури України, було розроблено "економічно обгрунтована" методика розрахунку тарифів на перевезення пасажирів денними швидкісними поїздами класу Інтерсіті +.
У формулу розрахунку собівартості перевезення 1 пасажира, в тому числі, включені: кількість відправлених пасажирів у денних швидкісних поїздах, час знаходження потягу на маршруті проходження, витрати, пов'язані з амортизацією, капітальними і деповськими ремонтами вагонів і вартість вагона відповідного типу.