Американська Apple визнана найдорожчим брендом у світі з оцінкою в 153 млрд дол
Американська високотехнологічна марка Apple визнана найдорожчим брендом у світі, вона оцінюється в 153 млрд дол. Про це йдеться в щорічному дослідженні BrandZ Top 100, проведеному агентством Millward Brown - підрозділом медійної групи WPP, передає РБК.
Знаменитий "яблучний" бренд перервав 4-річну гегемонію інтернет-гіганта Google в рейтингу найдорожчих глобальних брендів. За оцінкою Millward Brown, вартість марки Apple в порівнянні з торішнім ренкінгів підскочила на 84% - до 153,3 млрд дол., тоді як бренд Google подешевшав на 2% - до 111,5 млрд дол. Третє місце в рейтингу 2011 займає IBM - марка комп'ютерної корпорації International Business Machines Corp. з оцінкою 100,8 млрд дол.
У десятку найдорожчих брендів світу також увійшли McDonald's, Microsoft, Coca-Cola, AT & T, Marlboro, China Mobile і General Electric (у порядку убування вартості). Таким чином, у десятці найдорожчих брендів - 9 американських і одна китайська торгова марка (China Mobile - провідна телекомунікаційна компанія Китаю).
Найшвидкорослим брендом став Facebook, його вартість за рік виросла на 246% - до 19,1 млрд дол. (35-е місце). Бренд китайського пошуковика Baidu подорожчав на 141% і займає 29-у сходинку з оцінкою 22,6 млрд дол.