Новим акціонером приватного підприємства "Контейнерний термінал Іллічівськ" (КТІ) став американський фонд прямих інвестицій Siguler Guff & Company. Про це повідомили у прес-центрі КТІ.
За даними прес-центру, частка опосередкованої участі нового інвестора в КТІ становить 50%. Керівництво нью-йоркської компанії має намір використовувати свій глобальний досвід для розвитку виробничого потенціалу КТІ і збільшення контейнерних потужностей Іллічівського морського порту.
"Участь в КТІ такого глобального партнера, як Siguler Guff & Company, сприятиме виходу нашої компанії на новий рівень", - заявив гендиректор КТИ Андрій Павлютін. "Незважаючи на складну економічну ситуацію у країні, ми плануємо і далі розвиватися і рости. КТІ вже інвестувала в розвиток інфраструктури Іллічівського порту 56 млн дол. і буде продовжувати нарощувати пропускну спроможність терміналу".
На думку американського фонду, реалізація угоди про асоціацію між Україною та ЄС неминуче підвищить залученість України у світову торгівлю. "Інвестор впевнений, що їх рішення прийти в Україну надішле позитивний сигнал глобальній інвестиційній громадськості і сприятиме зростанню залучення іноземного капіталу в Україну", - йдеться в повідомленні.
Компанія КТІ була створена у 2005 році з метою розширення інфраструктури Іллічівського морського порту та збільшення вантажообігу. Діючи на підставі договору про спільну діяльність, укладениого КТІ у 2005 році з державним підприємством "Іллічівський морський торговельний порт" (ІМТП), компанія провела масштабну реконструкцію контейнерного терміналу. Загальний розмір інвестицій КТІ склав 56 мільйонів доларів.
27 січня 2015 договір між КТІ і ІМТП був розірваний за позовом ІМТП господарським судом Одеської області. Стверджуючи, що розірвання договору суперечить, зокрема, закону України "Про морські порти України", КТІ подала апеляцію. Крім Siguler Guff & Company, власниками КТІ сьогодні є німецька експедиторська компанія SRR Deutschland з 25% часткою в компанії і генеральний директор КТІ, громадянин України Андрій Павлютін, якому належить 25%.
Зазначимо, що в управлінні американського фонду перебувають активи вартістю більше 10 млрд дол. на трьох континентах.
Нагадаємо, Євросоюз у 2015 р. не має наміру фінансувати технічне оснащення українських портів.