Європейський авіаконцерн Airbus веде переговори про постачання китайським авіакомпаніям 150 літаків, включаючи 120 вузькофюзеляжних A320, а також 20 широкофюзеляжних A330 і A350. Загальна сума можливої операції досягає 16 млрд дол. за каталожною вартістю, передає агентство Reuters з посиланням на французькі ЗМІ. При цьому, за словами джерел, близьких до ситуації, в ході переговорів Пекін може переглянути своє замовлення у велику сторону - до 200 машин - і включити в нього літаки A380, здатні перевозити до 853 пасажирів, передає РБК.
Очікується, що офіційні угоди з даного питання будуть підписані в листопаді поточного року, в ході візиту до Франції голови КНР Ху Цзіньтао. Разом з тим назви китайських авіакомпаній, які мають намір укласти контракти з Airbus, не повідомляються. Також варто відзначити, що, за даними джерел, Париж і Пекін вже уклали меморандум про взаєморозуміння з метою майбутніх постачань A350.
Тим часом 1 вересня 2010 р. Airbus повідомив про те, що почав зборку перших частин нового лайнера A350, який називають основним конкурентом Boeing 787 Dreamliner. У німецькому м. Штаде під Гамбургом робітники тулузського авіаконцерну приступили до збірки деталей крил нового літака. Перший політ машини повинен відбутися в 2012 р., а число замовлень на сьогоднішній день складає 528 літаків.
За підсумками 2009 р. Airbus (підрозділ європейського концерну EADS) в черговий раз обійшов свого основного конкурента Boeing за кількістю поставлених літаків і числу замовлень. Загальний портфель замовлень Airbus на кінець 2009 р. склав 3 тис. 488 літаків. При цьому Airbus оголосив про підвищення каталожних цін на свої комерційні лайнери в середньому на 5,8%. Зокрема, ціна лайнера A380 була підвищена з 327 млн дол. до 346 млн дол.