Вартість можливої угоди на даний момент не відома
Американська онлайн-майданчик для оренди приватного житла Airbnb веде переговори про купівлю китайського конкурента, повідомляє The Wall street Journal.
Як зазначає видання, угода допоможе американської компанії розширити свою присутність на китайському ринку.
Вартість угоди на даний момент не відома.
Зараз Airbnb представлена в Китаї досить скромно. Так, в штаті компанії в цій країні працюють 30 чоловік, а список пропонованого житла налічує 75 тис. квартир, тоді як в цілому по світу сервіс пропонує близько 3 млн одиниць житла для оренди.
У планах компанії до кінця року розширити кількість пропонованого житла в Китаї до 100 тис., а протягом двох років збільшити кількість персоналу до 300 співробітників.
Xiaozhu запущений в 2011 році і працює по тій же моделі, що і Airbnb. Сервіс спеціалізується на китайському ринку.
Нагадаємо, до 2020 року 25% всієї глобальної економіки буде цифровий.