Агрохолдинг "Нібулон" веде переговори про покупку суднобудівного заводу "Лиман"
Один з найбільших агрохолдингів і зернотрейдерів Україні - компанія "Нібулон" - займеться суднобудівним бізнесом. Вона вже уклала попередню угоду про покупку суднобудівного заводу "Лиман" в Миколаєві, повідомляє видання "Комерсант-Україна".
"Нібулон" веде переговори про покупку миколаївського суднобудівного заводу "Лиман", повідомив вчора голова Миколаївської облдержадміністрації Микола Круглов. Генеральний директор "Нібулона" Олексій Вадатурський підтвердив свій інтерес до "Лиману": "Є наміри придбати завод. Але угода ще не відбулася, тому що є певні речі, які необхідно "витримати" до покупки", - зазначив він, відмовившись від більш докладних коментарів.
Генеральний директор "Лиману" Сергій Ісаков уточнив, що між сторонами підписано попередню угоду, яка передбачає першочергове право "Нібулону" на покупку заводу: "Мова йде про перехідний період, в ході якого буде проведена модернізація "Лиману" і реалізована програма" Нібулону "по будівництва власного флоту барж та буксирів з наступним продажем заводу ".
Суднобудівний завод "Лиман" спеціалізується на виробництві патрульних катерів, моторних і вітрильних яхт довжиною до 70 м. Загальна площа заводу - 7,6 га, площа акваторії - 9,5 га, глибина біля причалу - 5 м. Фінансові та виробничі показники не розголошуються . За даними учасників ринку, власниками заводу є одеські підприємці та директор "Лиману" Сергій Ісаков, хоча він дану інформацію спростовує.
Нагадаємо, що в 2009 р. компанія "Нібулон" замовила на миколаївському суднобудівному заводі "Океан" будівництво несамохідних двотрюмних суховантажів змішаного типу ("річка-море") та буксирів. Однак в 2012 р. контракт з "Океаном" був розірваний через те, що завод зірвав графік виконання робіт. На думку експертів, саме невдалий досвід співпраці з "Океаном" міг стати причиною того, що в компанії задумалися про власний суднобудуванні.
"Нібулон" - український зернотрейдер, володіє власним перевантажувальним терміналом з зерносховищами загальною ємністю 133 тис. т зерна, власним флотом та переробними підприємствами з виробництва кормів. Компанія планує поставити на зовнішні ринки 3 млн 500 тис. т зернових до кінця маркетингового року (МР).