Вимоги активістів про повернення міжнародного аеропорту "Одеса" у власність міста виконати неможливо, так як даний об'єкт знаходиться у комунальній власності. Таку думку висловив заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян.
"Аеропорт "Одеса" і так у комунальній власності, оскільки, коли місто прийняло рішення про передачу терміналів у концесію інвестору, злітно-посадкова смуга залишилася в держвласності, так як вона може перебувати тільки в такому статусі", - зазначив заступник міністра.
Президент Асоціації "Аеропорти України" Петро Липовенко підкреслив, що за законом реконструкцією злітно-посадкової смуги може займатися тільки держава. "Весь аеродромний комплекс, в тому числі і злітно-посадкова смуга, може знаходитися або в комунальній, або в держвласності. Реконструкцією злітно-посадкової смуги має займатися держава, інвестор цього не може робити за законом. А після реконструкції все майно аеродромного комплексу залишається у держави", - підкреслив Липовенко.
У свою чергу, директор департаменту фінансів Одеської міської ради Світлана Бедрега повідомила, що КП "Міжнародний аеропорт "Одеса" перебуває на другому місці серед найприбутковіших комунальних підприємств Одеси". Вона зазначила, що сукупний чистий прибуток після оподаткування за підсумками 2013 р. склала 47,6 млн грн, що майже в 2,2 раза перевищує аналогічний показник за 2010 рік - за період, коли в аеропорту було тільки комунальне підприємство.
У "Одеса Аеропорт Девелопмент" запевняють, що у 2015 р. буде завершено будівництво нового терміналу, спорудження якого знаходиться на завершальній стадії.
За словами депутата Одеської міської ради від партії "Батьківщина" Олександра Казарновского, якщо вимоги щодо розірвання договору з інвестором будуть задоволені, будівництво терміналу буде зупинено. "У держави немає коштів на утримання аеропорту. А тим більше на завершення будівництва нового терміналу", - додав він.
Директор міжнародного аеропорту "Одеса" Віталій Портянко також зазначив, що ряд авіакомпаній відкрили рейси в Одесу саме під гарантії будівництва нового терміналу. "Тільки з початку 2014 р. ми почали співпрацю з 6 новими авіакомпаніями. У їх числі грецький "EllinAir", українські перевізники "Дніпроавіа", "Дарт", "Харківські авіалінії". Розвиток маршрутної мережі буде і в 2015 р. - ми продовжуємо переговори з низкою європейських авіакомпаній", - повідомив Портянко.