Міжнародна ізоляція, в якій опинилася Білорусь після закриття для неї європейського повітряного простору, зробила польоти до Мінська практично неможливими. Блокада білоруських авіаліній, відкриває нові можливості для Кишинева.
Про це заявив екс-глава Державіаслужби Денис Антонюк.
На думку експерта, білоруська криза може обернутися несподіваними перевагою для Молдови.
"Географічно Кишинів найзручніший аеропорт з доступних. Альтернативою могла б бути і Рига, але вона менш зручна і, крім того, вона також увійшла в список країн, що ввели санкції проти Білорусі. А серед явних плюсів Кишинева те, що у них є і були польоти в Москву і Пітер", - зазначає Антонюк.
У тому, що у Кишинева є всі шанси стати стратегічним коридором в повітряному сполученні України, Білорусії і Росії в експертів немає сумнівів. Інша справа в якому обсязі.
"Нехай не все що було в Мінську, але близько 50% вони зможуть взяти на себе. Вони не зможуть охопити всю Росію, але забезпечити сполучення між Києвом, Москвою і Пітером вони зможуть. А в перспективі і Мінськом. Хоча для цього їм доведеться постаратися", - говорить експерт.
Водночас експерт зазначає, що миє виникнути питання щодо обмеження дозволів на польоти (злети, посадки, кількості рейсів).
"Але швидше за все це проблема вирішувана, і там підуть на зустріч, розуміючи, що все одно обходити якось треба. В цілому, Кишинів - найрозумніший і реальний претендент на те, щоб, хоча б частково, зайняти нішу Белавіа", - резюмував експерт.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Євросоюз готується офіційно схвалити заборона на польоти для "Бєлавіа" після інциденту з примусовою посадкою літака Ryanair для затримання опозиційного журналіста Романа Протасевича.