У зв’язку з продовженням карантину, в компанії суворо дотримуються необхідних заходів безпеки
Лише у травні аварійно-диспетчерська служба АТ "Рівнегаз" 445 разів виїжджала на виклики клієнтів. З початку введення карантину кількість звернень на АДС становить понад півтори тисячі.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Важливість роботи газорозподільних мереж значно зросла за період дії карантину, адже газовики Рівненської області роблять все для стабільної та безпечної подачі газу в оселі споживачів", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі зазначили, що АТ "Рівнегаз" проводить цілодобовий моніторинг тиску газу в мережах, здійснює технічне обслуговування газорозподільних пунктів, цілодобово чергують бригади АДС, які своєчасно виїжджають на виклики, ліквідовують аварійні ситуації та ремонтують мережі для безпечного користування газом. З початку карантину було здійснено 6 ремонтів на мережах, що дозволило попередити припинення газопостачання до 2,7 тис. домогосподарств.
"Карантин триває. Але споживачам не варто хвилюватись щодо припинення доставки газу. Ми кожного дня перевіряємо мережі, регулююче обладнання і ретельно стежимо за тим, щоб все функціонувало безаварійно. Робимо все, аби утримувати в робочому стані газорозподільну систему в області", - говорить технічний директор АТ "Рівнегаз" Олександр Климчук.
За словами прес-служби, з метою попередження розповсюдження коронавірусу і у зв’язку з продовженням карантину, в АТ "Рівнегаз" суворо дотримуються необхідних заходів безпеки. Щоранку працівники підприємства, які працюють в штатному режимі, проходять контроль температури тіла. У приміщеннях, де працюють робітники, регулярно проводять санітарну обробку. Водії АДС щоденно обробляють дезінфікуючими засобами інструменти та службові машини. Всі бригади забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, окулярами та спецкостюмами.
"У посиленому режимі працює й контактний центр АТ "Рівнегаз" за номером (067) 01-01-104. У період карантину центри обслуговування клієнтів працюють в онлайн-режимі. Лише в травні ЦОКи прийняли майже 59 тис. дзвінків від користувачів природного газу. За період введення карантину із 16 травня оператори надали понад 176,1 тис. консультацій щодо газових питань", - йдеться у повідомленні.
Також у прес-службі нагадали, що під час карантину діє мораторій на відключення споживачів від газопостачання, окрім випадків несанкціонованого втручання.