Adidas чекає зростання продажів своїх футбольних товарів у 2014 р. до 2 млрд євро у зв'язку з чемпіонатом Бразилії, передає Bloomberg.
Adidas - один з шести глобальних маркетингових партнерів Кубка Світу, який стартує 12 червня 2014 р. Інші включають Coca-Cola і Sony. У другій половині 2013 р. компанія планує представити нові футбольні продукти для Кубка Світу.
Продажу футбольних товарів Adidas в 2012 р. склали 1,7 млрд євро завдяки інтересу до європейського чемпіонату в Україні та Польщі. В цьому році компанія зробила акцент на товарах для бігу та фітнесу з-за відсутності важливих футбольних подій.
Читайте також: Чистий прибуток Adidas за I квартал 2013 р. виросла на 6% - до 308 млн євро