Перший віце-прем'єр-міністр - міністр економічного розвитку і торгівлі України Андрій Клюєв доручив максимально прискорити процес доопрацювання і узгодження в центральних органах влади проекту державної цільової програми розвитку авіаційної промисловості на період 2011-2020 років. Про це він заявив у Києві на розширеній нараді з розвитку вітчизняної авіаційної промисловості, передає прес-служба першого віце-прем‘єр-міністра України.
Андрій Клюєв піддав серйозному аналізу хід виконання доручень керівництва країни щодо розвитку галузі.
Перший віце-прем'єр-міністр доручив підготувати детальні плани-графіки з чітким визначенням відповідальних за всі заходи. "І ви будете мені щотижня доповідати про їх виконання", - заявив перший віце-прем'єр-міністр.
Він також сказав: "Ряд міністерств, у тому числі Міноборони та Мінінфраструктури, в найкоротші терміни повинні представити чіткі програми на найближчі роки, які б відображали внутрішні потреби України в авіаційній техніці. Країна повинна бути забезпечена власними літаками".
А.Клюєв зазначив, що в терміновому порядку повинна бути почата корпоратизація підприємств галузі. Перший віце-прем'єр-міністр України доручив прискорити підготовку відповідних документів.
За його словами, також дуже важливо в терміновому порядку підготувати пропозиції по технічному переоснащенню кожного авіабудівного підприємства і серйозно посилити їх кадровий склад.
Перший віце-прем'єр-міністр доручив створити міжвідомчу робочу групу, яка повинна в найкоротші терміни підготувати законопроект щодо реструктуризації боргів та вирішення інших фінансових проблем підприємств галузі.
Він доручив також створити робочу групу при Мінфіні з залученням банківських фахівців для доопрацювання ефективних механізмів фінансової підтримки розвитку вітчизняного літакобудування. Андрій Клюєв заявив, що тільки за рахунок державного бюджету неможливо розвинути жодної галузі. "Потрібні також приватні інвестиції і банківський капітал", - зазначив він.
Особливу увагу на нараді було приділено контролю за інтелектуальною власністю на розробки вітчизняного авіабудування. А.Клюєв доручив у двотижневий термін розробити відповідний порядок здійснення контролю.
Він також дав доручення якнайшвидше розробити нормативно-правовий акт щодо спрощення проходження митних процедур при ввезенні літаків, двигунів і агрегатів вітчизняного виробництва для ремонту в Україну.
За даними голови Держагентства з управління державними корпоративними правами Дмитра Колесникова, загальний обсяг продукції, що вироблено в галузі в 2010 році, склав близько 10 млрд. грн., що на 11% вище, ніж у 2009 році і на 74% вище, ніж у 2008 році.
Як заявив президент і генеральний конструктор ДАК "Антонов" Дмитро Ківа, його підприємство вже має діючих контрактів на 750 млн доларів, і за останні час завод додатково залучив більше тисячі робітників.