"Український Медіа Холдинг" закриває журнал Time Out.
ВД "Український Медіа Холдинг" (УМХ) закриває журнал Time Out - одне з найпопулярніших видань про дозвілля в світі - рекламодавці цього сегменту преси скоротили бюджети на 70%. Про це пише «Комерсант-Україна». Журнал проіснував в Україні всього три роки. Останній номер Time Out вийде 23 грудня, повідомила директор ВД УМХ Тетяна Єфименко. "Видання не отримує доходів від продажу тиражу і живе тільки за рахунок рекламних надходжень, які цього року впали на 75%", - пояснила вона. За оцінками Т.Єфименко, об'єм реклами всього сегменту преси про дозвілля цього року склав близько 5 млн грн, з яких на Time Out нібито доводиться половина.
Журнал Time Out, що видається з 1968 р., виходить в 45 найбільших містах світу, зокрема Москві, Санкт-Петербурзі і Алма-Аті. Видавцем журналу є британська група компаній Time Out Group. Найбільші видання в сегменті розважальних журналів "Афіша", "Топ 10" (раніше "10 днів"), Time Out і англомовний What's On.
УМХ отримав права на видання Time Out в Україні в листопаді 2006 р., вартість ліцензії учасники ринку оцінювали до 10% доходу. У його розвиток засновники планували інвестувати від 3 млн дол. до 6 млн дол., окупивши заявлені інвестиції протягом трьох років. За словами Т.Єфименко, в результаті інвестиції склали менше 3 млн дол. "Журнал практично вийшов на окупність, але повернення інвестицій не було", - говорить вона. Кількість рекламних смуг в категорії "автомобілі" у Time Out цього року впало на 89%, "ресторани і дозвілля" - на 82%, а "алкоголь" - на 71%, відзначає гендиректор ІД Hachette Philipacchi Shkulev (журнали Elle, Maxim, Marie Clair, Psychologies) Сергій Мірошніченко з посиланням на дані моніторингу системи ADEX.
Виграти від цієї ситуації може лідер сегменту - журнал "Афіша". За даними TNS Ukraine, аудиторія одного номера "Афіші" складає 49,7 тис. людей (піврічна - 162 тис.), тоді як у Time Out - 9 тис. (34 тис.), "Топ 10" - 11,97 тис. (33,9 тис.; дослідження NRS Київ 2009/2, опитано 3063 респонденти у віці 12-65 років). "Лідерові небагато легше, в першу чергу рекламні бюджети йдуть до них", - говорить С.Мірошніченко.