За 9 місяців послугами контакт-центру "Чернівцігаз" скористалися понад 100 тис. споживачів
У червні 2015 року споживачі газу Чернівецької області отримали можливість скористатися послугами Контакт-центру ПАТ "Чернівцігаз". За 9 місяців роботи оператори Контакт-центру обробили 101 тисячу 435 інформаційних запитів. Зараз в Контакт-центрі почала діяти система інтерактивного голосового меню, що дозволяє надавати інформацію споживачам в цілодобовому режимі, повідомляє прес-служба компанії.
Так, з червня минулого року у споживачів газу Чернівецької області з'явилася можливість отримувати консультаційні послуги і надавати дані фактичних показань лічильника за єдиним номером Контакт-центру ПАТ "Чернівцігаз" - (0372) 931-904. Звернутися за консультацією до операторів можна щодня з 08:00 до 20:00.
"За період роботи Центру споживачі газу скористалися його послугами 101 тисячу 435 разів. Згідно даних аналізу, операторами Контакт-центру було прийнято 51078 показань лічильників газу, здійснено 22220 звірок особового рахунку, надано 8225 роз'яснень щодо формування тарифів і 19912 консультацій з інших питань", - йдеться в повідомленні прес-служби.
Крім того, відтепер, у Контакт-центрі функціонує система інтерактивного голосового меню, що дозволяє надавати найбільш важливу інформацію для споживачів газу цілодобово. Так, за допомогою тонального набору і голосових повідомлень можна отримати відомості про тарифи на газ, передати показання лічильника, дізнатися інформацію про правила безпеки при поводженні з газовими приладами, а також іншу корисну інформацію.
Також у прес-службі нагадали, що з 1 квітня передати показання лічильника можна в будь-який зручний час за допомогою смс-повідомлення на короткий номер 7104.