Понад 84 тис. споживачів "Дніпрогазу" скористалися сервісом "Особистий кабінет"
Всього за рік існування Особистого кабінету на сайті 104.ua послугою скористалися понад 84 тисяч споживачів газу Дніпра та Дніпропетровського району. Запуск цього сервісу дозволяє клієнтам газової компанії контролювати стан свого особового рахунку і керувати ним, не виходячи з дому, заявляє прес-служба "Дніпрогазу".
У цілому в Україні Особистим кабінетом користуються понад 1 мільйон споживачів газу.
Початковий функціонал Особистого кабінету давав можливість клієнтам ПАТ "Дніпрогаз" дізнатися актуальний тариф, перевірити поточний баланс, внести показання лічильника, переглянути історію платежів, а також заплатити за газ онлайн.
При цьому тепер споживачі газу можуть також переглянути інформацію щодо нарахованої субсидії, завантажити квитанцію на оплату за газ, завантажити бланки заяв-приєднань до договорів постачання та розподілу природного газу. З квітня 2016 року у Особистому кабінеті стала доступна інформація про встановлені у абонентів газові прилади і вузли обліку газу.
"Ми постійно працюємо над поліпшенням якості обслуговування клієнтів нашої компанії, - коментує роботу сервісу Голова правління ПАТ "Дніпрогаз" Світлана Пікінер. – Використання Особистого кабінету дає можливість істотно підвищити рівень контролю правильності обліку газу, а також правильності і своєчасного зарахування платежів за спожитий енергоресурс".
Щоб скористатися Особистим кабінетом, необхідно зайти на сайт 104.ua і пройти просту процедуру реєстрації. Крім вищеперелічених функцій, у користувачів є можливість прямого зв'язку з постачальником.