ua en ru

Майже 80 тис. клієнтів "Харківміськгазу" скористалися сервісом "Особистий кабінет"

Майже 80 тис. клієнтів "Харківміськгазу" скористалися сервісом "Особистий кабінет" Майже 80 тис. клієнтів "Харківміськгазу" скористалися сервісом "Особистий кабінет"

Одна з найбільш популярних функцій "Особистого кабінету" - передача показань лічильника газу

З 2015 року майже 80 тис. споживачів ПАТ "Харківміськгаз" зареєструвались на сайті 104.ua і оцінили переваги онлайн-сервісу "Особистий кабінет". Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Зокрема, зазначається, що одна з найбільш популярних функцій "Особистого кабінету" - передача показань лічильника газу. Щомісяця за допомогою онлайн сервісу дані своїх приладів до газорозподільної компанії направляє приблизно 25 - 30 тис. споживачів. При цьому завдяки сервісу їхні показники лічильників відразу потрапляють в автоматизовану базу, що дозволяє уникнути людського фактору при їх обробці.

"Можливості "Особистого кабінету" дозволяють клієнтам суттєво економити свій час. Їм більше не треба стояти в довгих чергах, щоб дізнатися про стан свого особового рахунку, історію платежів або розмір субсидії. Вся ця інформація стає доступною лише через кілька хвилин після реєстрації", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Ріта Чорнобай.

Крім можливості контролювати всі дані по особовому рахунку, через "Особистий кабінет" споживачі також можуть отримати консультацію фахівця і вирішити свої питання.