Понад 75 тис. споживачів газу Хмельницької області користуються "Особистим кабінетом"
Онлайн-сервіс дає можливість з домівки, робочого місця або гаджета 24 години на добу тримати зв’язок зі своїми газовими компаніями
Онлайн сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua для споживачів газу Хмельницької області працює уже третій рік поспіль. За цей час понад 75 тис. подолян віддали перевагу дистанційному обслуговуванню у газових компаніях та мають можливість цілодобово отримувати доступ та контролювати власний особовий рахунок за газ. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Хмельницькгаз".
На сьогодні цим сучасним та мобільним онлайн сервісом уже користуються у всіх населених пунктах області, в тому числі у віддалених сільських районах. Наразі з початку року кількість зареєстрованих користувачів зросла на 40%. Найбільше користувачів "Особистого кабінету" у Хмельницькому, Кам’янець-Подільському, Старокостянтинівському та Славутському районах.
"Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" є доступним навіть у найвіддаленішому населеному пункті області, де є мережа Інтернет, - зазначає керівник клієнтського сервісу ПАТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець. – Адже клієнт лише створює свій обліковий запис на сайті 104.ua та бачить усі зміни, які відбуваються за особовим рахунком. Також за необхідності наші менеджери у Центрах обслуговування клієнтів завжди допоможуть пройти реєстрацію та нададуть вичерпні консультації".
"Особистий кабінет" дає можливість з домівки, робочого місця або гаджета 24 години на добу тримати зв’язок зі своїми газовими компаніями. Економлячи власний час та кошти на проїзд, подоляни-власники "Особистих кабінетів", отримують сучасну можливість постійного доступу до рахунку. Водночас, вони можуть самостійно вносити щомісячні показання, проводити онлайн-оплату спожитого газу, замовляти необхідну послугу тощо.
Чималою популярністю серед споживачів в "Особистому кабінеті" користується послуга "Зателефонуйте мені". Споживач створює заявку із зазначеним контактним номером, за яким в найкоротший термін перетелефонує оператор Контакт-центру компанії та надасть необхідну консультацію. Цією функцією з початку року вже скористались більш як 2,5 тис. клієнтів "Хмельницькгазу".
Відтак, для подолян уже кілька років поспіль також успішно функціонують інші дистанційні сервіси, як надсилання щомісячних показань лічильника СМС-повідомленням на номер 7104, отримання миттєвого балансу через СМС-інформування, цілодобовий зв’язок з Контакт-центром, мобільний додаток для смартфонів 104 Mobile та ін.