За 7 місяців 2019 року споживачі "Житомиргазу" зверталися до ЦОК 163 тис. разів
Понад 80% звернень стосувалися роз’яснень за особовим рахунком, консультацій з оплати за газ та передачі показань лічильника
За сім місяців 2019 року клієнти "Житомиргазу" звернулись до центрів обслуговування у Коростені, Новограді-Волинському, Житомирі та Малині 163131 разів. В середньому один центр обслуговує 500 споживачів на день. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Понад 80% звернень стосувалися роз’яснень за особовим рахунком, консультацій з оплати за газ та передачі показань лічильника. Зокрема, фахівці Центру надали більше 186 тис. консультацій та прийняли близько тисячі письмових звернень.
"До Центрів обслуговування клієнтів щодня звертається близько 520 споживачів природного газу. Тільки у Житомирі середній показник зареєстрованих клієнтів у "електронній черзі" сягає 650 в день. В центрах обслуговування кожен клієнт має можливість оперативно отримати консультацію та весь спектр послуг, які стосуються газопостачання. До ЦОК також звертаються споживачі з проханням зареєструвати їх у "Особистому кабінеті" серед яких і люди поважного віку", - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.
У прес-службі підкреслили, що центр обслуговування клієнтів не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирської області. Зали центру обслуговування обладнані "електронною чергою". Це автоматизована система розподілу клієнтів, яка мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі.
"Фахівці центру забезпечують комплексне обслуговування клієнтів, надають повний перелік послуг компанії – від інформації за особовим рахунком до оформленням документів для відключення (підключення) газового обладнання чи його ремонту. Також клієнти можуть отримати консультацію щодо створення Особистого кабінету на сайті 104.ua, за допомогою якого споживач може контролювати свій рахунок за газ, здійснювати онлайн оплату, замовляти послуги та першим дізнаватися про новини газових компаній. На сьогодні у особистому кабінеті зареєстровано 94,6 тис. споживачів Житомирської області, за рік кількість користувачів зросла на третину", - йдеться у повідомленні.