Зараз користувачами сервісу "Особистий кабінет" є кожне п’яте домогосподарство Кривого Рогу та Криворізького району
Вже понад три роки клієнти "Криворіжгазу" використовують переваги сервісу "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. За цей час його користувачами стали майже 65 тис. споживачів. Лише в минулому році їх кількість зросла на 30%. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зараз користувачами сервісу "Особистий кабінет" є кожне п’яте домогосподарство Кривого Рогу та Криворізького району. В ньому можна дізнатися свій баланс, роздрукувати рахунок за газ, внести оплату, передати показання лічильника, а також дистанційно звернутися до фахівців газової компанії з питанням, скаргою чи пропозицією.
"У 2017 році через "Особистий кабінет" клієнти ПАТ "Криворіжгаз" передали показання лічильників 304 тис. разів. Крім цього у споживачів також є можливість не виходячи з дому отримати онлайн консультацію. Цією можливістю в минулому році скористалися понад 7,5 тис. споживачів", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.
Найчастіше споживачі передають показання лічильників телефоном. Минулого року оператори Контакт-центру опрацювали понад 265 тис. дзвінків від клієнтів компанії. Клієнти "Криворіжгазу" також 110 тис. разів надсилали показання приладів обліку газу за допомогою СМС, більше 15 тис. разів – за допомогою голосового меню, більше 10 тис. разів – за допомогою електронної пошти.
При цьому ПАТ "Криворіжгаз" має право контролювати правильність переданих показань споживачем. Для цього, не рідше одного разу на півроку, показання приладів обліку фіксуються контролерами компанії і підтверджуються підписом споживача. На сьогоднішній день в ПАТ "Криворіжгаз" працюють 59 контролерів, які у 2017 році зняли контрольні показання з 196 тис. приладів.