Майже 50 тис. клієнтів "Сумигазу" користуються "Особистим кабінетом"
В компанії розповіли про переваги користування онлайн-сервісом
Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" дає можливість споживачам природного газу Сумської області керувати своїм особовим рахунком у дистанційному режимі. Сьогодні його послугами користуються вже 47,2 тисяч клієнтів компанії та загалом понад 1,2 мільйони споживачів з 16 областей України, повідомляє прес-служба компанії "Сумигаз".
За даними компанії, "Особистий кабінет" став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ "Сумигаз". Так, у 2016 року через сервіс прийнято 196 тисяч показань лічильників та надано 5 тисяч консультацій. З його допомогою споживачі мають можливість в зручному режимі вирішити широкий перелік своїх питань: від внесення показань лічильника, перевірки стану особового рахунку та перегляду історії платежів, до завантаження рахунку та його оплати.
Окрім того, сервіс дає можливість в режимі онлайн поставити запитання фахівцям газової компанії та отримати консультацію, зазначили у прес-службі.
"З кожним днем все більше споживачів природного газу Сумщини починають користуватися перевагами сервісу. Враховуючи побажання та пропозиції самих клієнтів щодо онлайн-ресурсу, наші фахівці постійно вдосконалюють та змінюють функціональні можливості та урізноманітнюють способи комунікації. Це дозволяє споживачам отримувати комплексне обслуговування без необхідності витрачати свій час на візити до компанії", - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.