Близько 47 тисяч споживачів створили свій аккаунт, і відчули переваги сервісу. Про це йдеться в повідомленні прес-служби "Криворіжгазу".
Всього по Україні послуга доступна в 16 регіонах. Кривий Ріг займає 3 місце за кількістю зареєстрованих користувачів, у відповідності з кількістю споживачів газорозподільних компаній. Найпопулярніша функція сервісу - передача показань лічильника, якій щомісяця користується понад 30 тисяч споживачів ПАТ "Криворіжгаз".
"За рік роботи через Особистий кабінет було прийнято понад 300 тисяч показань лічильників, надано майже 111 тисяч онлайн-консультацій, проведено 1,5 тисячі оплат за послуги газопостачання не виходячи з дому", - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Криворіжгаз" Анастасія Озерян.
За даними прес-служби, можливості Особистого кабінету дозволяють клієнтам економити свій час.
"Послуга є зручною для тих, хто має літніх родичів. Завдяки сервісу можна дистанційно стежити за станом рахунку та передавати показання лічильника", - відзначає Анастасія Озерян.