З квітня онлайн-сервіс 7104ua в Viber приймає показання лічильників з фото
Майже 44 тис. клієнтів АТ "Дніпропетровськгаз Збут" користуються чат-ботом 7104ua в Viber. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"У чат-боті Viber 7104ua можна перевірити стан особового рахунку, передати показання лічильників та оплатити рахунки за газ і його доставку. Підписатися на паблік-аккаунт можна за допомогою смартфона або планшета", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, з квітня онлайн-сервіс 7104ua в Viber приймає показання лічильників з фото. Після ручного введення показань лічильника в чат-бот, споживач зможе додати фото самого лічильника. Знімок можна прикріпити з галереї телефону.
"Наші клієнти передають показання лічильника різними способами: за допомогою мобільних додатків 104 Mobile (для Android) і 104 Mobile Light (для iPhone), надсилають смс на номер 7104, дзвонять в Контакт-центр за телефоном 067 00 90 104. Однак, Viber-бот стає все більш популярним, особливо завдяки можливості додати фото лічильника. Ця функція дозволяє уникнути помилок при передачі показань. Якщо ви вказали дані лічильника некоректно, викликати контролера, як це було раніше, не потрібно. Достатньо надіслати фото свого лічильника і ваші дані будуть скоректовані", - говорить начальник управління клієнтського сервісу АКЦІОНЕРНОГО товариства "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович.
У прес-службі зазначили, що приєднатися до чат-боту може кожен бажаючий. "Для цього достатньо відсканувати QR-код смартфоном і вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу за газ (або номер лічильника газу). Спосіб оплати за газ через Viber має ряд переваг. Зокрема, можливість миттєвої оплати з будь-якої точки світу в режимі 24/7, відсутність черг, звітність, простота оплати, безпеку грошових операцій", - йдеться в повідомленні.
Також у прес-службі відзначили, що в одному акаунті 7104ua в Viber можна зареєструвати до п'яти особових рахунків. Також користувачам сервісу доступна функція - завантажувати рахунки в форматі PDF.