Онлайн-сервіс "Особистий кабінет" працює майже два роки
У Дніпропетровській області для зручності споживачів газу майже два роки працює онлайн-сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua. За цей час близько 22,3% клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз", а це понад 134 тис. споживачів, вже зареєструвалися на веб-ресурсі та змогли оцінити його переваги, повідомляє прес-служба компанії.
З початку року за допомогою "Особистого кабінету" дані приладів обліку газу передали 425,3 тис. клієнтів компанії. Показання лічильників відразу потрапляють в автоматизовану базу, що повністю виключає людське втручання при їх обробці, відзначили в компанії. Крім цього, в "Особистому кабінеті" споживач може побачити поточний баланс, а при бажанні - завантажити рахунок.
"Вибір споживачів на користь передачі показань лічильників через "особистий кабінет" обґрунтований тим, що весь процес займає менше хвилини і є абсолютно безкоштовним, - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович. – Минулого місяця за допомогою цього веб-сервісу дані про своє фактичне споживання газу повідомили майже 57 тисяч клієнтів".
Другою за кількістю переданих показань лічильника йде послуга смс-повідомлення на короткий номер. З початку року нею скористалися понад 65 тис. споживачів.