28 жовтня вечеря на двох: ти і реклама
Ніч рекламожерів пропонує спробувати на смак рекламу з усіх куточків світу всього за одну ніч – 28 жовтня в Києві. Вдягайте одяг на два розміри більше, адже реклами буде багато! У оновленій програмі Жана Марі Бурсико "Universal Love" на глядачів чекає широка палітра емоцій: від сміху і сліз, до здивування і відвертого шоку.
Цього року глядачі смакуватимуть шедеврами цілу ніч у кінотеатрі "MULTIPLEX", ТРЦ "Lavina Mall", за адресою вул. Берковецька, 6Д, м. Київ.
37-е видання Ночі рекламожерів Жана Марі Бурсико здобуло тему "Універсальне кохання", де любов йде пліч-о-пліч з гумором. Вашій увазі представляється нон-стоп демонстрація перлин рекламної індустрії, які вражають, чіпляють, дивують.
У меню:
- Кохання (з присмаком космосу)
- Подорожі (ви побуваєте в Сінгапурі на кунг-фу поєдинку, вас відправлять у В’єтнам на прикордонний обшук, у Японію з її інноваціями, раптові стрибки у Південну Америку, переліт у Єгипет, де пачці чіпсів співають дифірамби, Франція, Німеччина, Нігерія)
- Емоції
- Табу
- Шок (або іспанська версія реалій)
- Спорт (з відомими зірками і новими улюбленцями - лисиця на батуті)
- Гамбургер
- Голівудські зірки
- Істерія
- Вінтаж (визнані всім світом архівні ролики)
- Трамп
- Дуже нетрадиційна орієнтація
- Найсильніша людина світу (і її секрети)
- Котики і песики (а може і бідний депресивний динозавр)
- Технології
- Страва від шеф-кухаря на вибір (сотні різних історій, цікавих персонажів, життєвих ситуацій, неперевершених панорам та натхнень.)
Вночі прийнято або веселитись, або спати. На щастя, 28 жовтня у вас буде час тільки на веселощі – традиційний інтерактив, конкурси, фотосесії, смаколики і приємне спілкування перед початком сеансу.
Не пропусти романтичну вечерю на двох: ти і всесвітньовідома реклама.
Квитки можна придбати на сайті MULTIPLEX.
У разі запитань ви можете звернутись до оргкомітету: festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська, contest@vrk.org.ua – Юлія Смійчик, +38 (044) 490 90 30.