28 лютого відбулася Церемонія нагородження Національної Премії Retail Awards "Вибір споживача 2017"
Retail Platforma в шостий раз провела найбільш об'єктивно-суб'єктивний зріз рітейл-ринку і оголосила результати споживчого голосування на яскравої Церемонії нагородження Retail Awards Вибір споживача 2017 в ЦУМ Київ / TSUM Kyiv Department Store.
Результати виявилися різними: як цілком передбачуваними, так і абсолютно несподіваними. Головний аргумент: так проголосував самий головний суддя - український споживач, який може не помітити маркетингову активність і тотальний апгрейд бренду, так і за інерцією віддавати свій голос за торгову марку або торговий центр, який просто давно знає.
Дослідження, проведене компанією DigData, було репрезентативним - продемонстрував, як голосували за ту чи іншу мережу / ТРЦ різні верстви українців за віком, статтю рівнем доходу і освіти.
І результати показали загальну картину сприйняття мережі або ТРЦ в конкретному місті і в цілому в Україні - назви всіх компаній-переможців ви можете побачити на сайті Retail Awards.
Учасники Церемонії Retail Awards Вибір споживача 2017 не могли не відзначити, що в одних номінаціях було визначено єдиний переможець, а в інших – названі бренди і ТРЦ, що зайняли друге і третє місце. У чому "підступ"?
Різниця в кількості переможців у номінації пов'язана з методологією оцінки голосів респондентів. За 2-е і 3-е місце в рамках Retail Awards Вибір споживача 2017 "боролися" тільки ті торгові мережі і ТРЦ, які подолали 10%-ний бар'єр – набрали 10% і більше відсотків споживчих голосів.
Погодьтеся, цей фактор дуже точний і головне - важливий меседж для кожної рітейл-компанії, яка розвиває ефективний маркетинг і прагне підвищити лояльність клієнтів. А клієнт, як ви пам'ятаєте, завжди правий. Тому що саме він голосує за бренд гаманцем і ногами.
Вітаємо всіх переможців та номінантів! Удачі і перемог, які завжди є тільки коми перед новими складними досягненнями!