У "Волиньгазі" переконані, що перевага онлайн-сервісу полягає у його багатофункціональності
За рік "Особистий кабінет" на сайті 104.ua став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ "Волиньгаз". Зараз сервісом користується уже понад 25 тисяч споживачів області, повідомляє прес-служба компанії.
За час роботи інтернет-ресурсу клієнти компанії передавали показання лічильників більше сотні тисяч разів.
Найзатребуванішим "Особистий кабінет" став для мешканців обласного центру Волині, та у містах обласного підпорядкування, де налічується найбільша кількість споживачів, які потребують оперативного вирішення "газових" питань.
"Перевага онлайн сервісу полягає у його багатофункціональності та можливості за декілька хвилин, без відвідування центрів обслуговування, вирішувати широкий перелік питань - від внесення показань лічильника, перевірки стану особового рахунку та перегляду історії платежів, до завантаження рахунку та його оплати. Також, з допомогою сервісу споживачі, які отримують субсидії, можуть оперативно отримати інформацію про розмір її нарахування", - розповідає начальник клієнтського сервісу ПАТ "Волиньгаз" Юрій Петрук.
Окрім того, сервіс дає можливість в режимі онлайн поставити запитання фахівцям газової компанії та отримати вичерпну консультацію. За рік через "Особистий кабінет" надійшло майже 5 тисяч листів від споживачів.
"Особистий кабінет" доступний для користування як побутовим споживачам, так фізичним особам-підприємцям, на чиї імена відкрито особовий рахунок.