21 квітня в Києві відбудеться Головна подія інтернет-маркетингу в Україні – WebPromoExpertsDay
21 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе унікальну для України кейс-конференцію «WebPromoExpertsDay». Можна довго набивати шишки самостійно, а можна дізнатися кращий досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його в своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих з кращих в області SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті і email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи «Агентство/сервіс + Клієнт», що дозволить комплексно розкрити задачі, результати і те як вони досягалися!
Вас чекають доповіді-кейси від УкрСиббанк, TUI, Яндекс, CoralTravel, Фармак, Вконтакте, Templatemonster, ВУСО, Прага, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak,LeBoutique, ЛУН.ua, Kärcher, Ощадбанк і інші!
Мета цієї конференції – поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про працюючих інструментах, перевірених на практиці.
Для кого вона?
- Для власників бізнесу — у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що топчетесь на місці;
- Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте з чого почати;
- Для маркетологів — Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не розумієте як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
- Для менеджерів онлайн-проекту — не знаєте як досягти поставлені показники продажів
Ви отримаєте:
- 24 доповіді з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
- 2 потоки: «Інструменти просування» і «Інструменти комунікацій»;
- 8 годин, які заощадять вам місяці і гроші;
- 2 кави-брейки та обід з можливістю неформально поспілкуватися і задати питання спікерам;
- подарунки і бонуси від організаторів та партнерів.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
ПОТІК: Інструменти просування
- Трафік по копійці. Кейс просування Укрсиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк/Міла Дорошенко)
- Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з мережі. Кейс CoralTravelUkraine(Тарас Вируцкий/Тетяна Помаранская)
- Як вивести 4000 запитів в ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine(Артем Гидин/Роман Керакосян)
- Трансформується чи промо в бізнес модель. Кейс Digitalфарм(Юрій Маркевич)
- Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережа ресторанів Sezamfood і ShashlikYan(Олег Піддубний/Володимир Аганесян)
- Нюанси роботи наскрізний аналітики і синхронізація цілей реклами з бізнес-цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилингов/Герус Сергій)
- Контент просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець/Раїса Асланян)
- ТаргетингВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder(Наталія Якуніна/Степан Шульга)
- Як отримувати заявки у сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від 1,96$. Кейс Lexstatus(Сергій Щербаков/Денисова Вікторія)
- Як можна вимірювати ефективність тематичних сайтів. Кейс MMR (Андрій Осипов/ Ганна Ятель)
- Просування у висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.иа (Олег Искевич)
- Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster(Давид Браун)
ПОТІК: Інструменти комунікацій
- ТОП-3 каналів комунікації з споживачем в інтернет маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко/Сергій Желепа)
- Збільшуємо ефективність лендинга в 2 рази. Кейс СК «ВУСО» (Денис Каплунов/ Дмитро Соколов)
- Вірус в дії: як змусити 200 тис жінок задуматися про здоров'я. Кейс VerumClinic (Юлія Демцова/Олена Черненко)
- Lenovo. Як почути не тільки хейтеров. Кейс проекту "Inspiredbypeople" (Станіслав Стояцкий/Марина Дорошенко)
- Комунікації тематичного проекту. (Михайло Фидченко/Євген Шпитко)
- Як зібрати 5.000 людей на оффлайн захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан «ПРАГА» (Сергій Вичев)
- #ощадбанкдіє. Як Digital допомагає вирішити комунікаційні завдання банку (Євген Шевченко/Олена Ковальська)
- Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO(Оксана Куликова)
- 7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна/Дмитро Мозковий)
- Подієвий маркетинг: як креативно обіграти календар? (Олександр Рись)
- Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce — кейс шопінг-клубаLeBoutique (Юрій Грузинський/Аліна Франчук)
- Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases(Олена Мельон)
Вартість участі:
з 01 по 21 квітня - 4000 грн.
у день заходу - 4500 грн.
Встигни придбати квиток за вигідною ціною.
Для всіх читачів знижка 10% промокоду: partners-10
Кількість квитків обмежена!
Організатори і спонсори:«WebPromoExperts», «WebPromo», «SendPulse», «SE Ranking»,«Binotel».