Понад 80% звернень від житомирян стосуються роз’яснень за особовим рахунком, консультацій з оплати за газ та передачі показань лічильника
В минулому році клієнти "Житомиргазу" звернулись до центрів нового формату у Коростені, Новограді-Волинському та Житомирі 392 тисяч разів. Загалом вони обслуговують 187,5 тис. споживачів газу. В середньому один центр обслуговує 500 споживачів на день. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Понад 80% звернень від житомирян стосуються роз’яснень за особовим рахунком, консультацій з оплати за газ та передачі показань лічильника. Зокрема, фахівці Центру надали майже 294 тис консультацій та прийняли близько тисячі письмових звернень.
"До Центрів обслуговування клієнтів щодня звертається близько 520 споживачів природного газу. Тільки у Житомирі середній показник зареєстрованих клієнтів у "електронній черзі" сягає 650 в день. В центрах обслуговування кожен клієнт має можливість оперативно отримати консультацію та весь спектр послуг, які стосуються газопостачання. До ЦОК також звертаються споживачі з проханням зареєструвати їх у "Особистому кабінеті", серед яких і люди поважного віку" - зазначив начальник управління клієнтського сервісу Сергій Пікуль.
Центр обслуговування клієнтів не має аналогів серед енергетичних компаній Житомирської області. Зали центру обслуговування обладнані "електронною чергою". Це автоматизована система розподілу клієнтів, яка мінімізує час очікування споживача в черзі і, відповідно – зменшує кількість черг. Адже електронні табло інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі.
Фахівці центру забезпечують комплексне обслуговування клієнтів, надають повний перелік послуг компанії – від інформації за особовим рахунком до оформленням документів для відключення (підключення) газового обладнання чи його ремонту.
Також клієнти можуть отримати консультацію щодо створення Особистого кабінету на сайті 104.ua, за допомогою якого споживач може контролювати свій рахунок за газ, здійснювати он-лайн оплату, замовляти послуги та першим дізнаватися про новини газових компаній. На сьогодні у особистому кабінеті зареєстровано 66,5 тис споживачів Житомирської області, за рік кількість користувачів зросла на третину.