Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Миколаївгаз" налічує 22 аварійні газові бригади по всій області
У 2017 році аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Миколаївгаз" прийняла і відреагувала на 11,3 тис. аварійних викликів по усій Миколаївській області, з яких 4,4 тис. викликів – у м. Миколаєві. Кількість аварійних викликів у порівнянні з 2016 роком збільшилась на 10%. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Найчастішими причинами звернень споживачів є пориви газопроводів, пожежі, напруга на газових мережах, несправність газових приладів тощо. 50 % аварійних ситуацій виникають з вини самих же споживачів – через недотримання ними правил безпеки систем газопостачання, самовільне втручання в роботу газових приладів та систем.
В зв’язку з великою кількістю аварійних викликів та іншими роботами, які виконує аварійно-диспетчерська служба в процесі своєї діяльності, зростанням вартості на паливо-мастильні та інші витратні матеріали, необхідні для локалізації та ліквідації аварійних ситуацій, обсяг фінансування служби АДС на даний момент потребує збільшення.
"Витрати на утримання аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Миколаївгаз" у 2017 році склали близько 2,35 млн. гривень. Враховуючи потреби аварійно-диспетчерської служби при складанні річного плану закупок на 2018 рік було прораховано закласти фінансування у розмірі 3 млн. гривень, аби закупити все необхідне для забезпечення безпечного та безперебійного газопостачання нашим абонентам по усій Миколаївській області", - розповідає технічний директор ПАТ "Миколаївгаз" Дмитро Сдобнов.
Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Миколаївгаз" налічує 22 аварійні газові бригади по всій Миколаївській області. Кожна має авто і спецоснащення. В середньому служба АДС приймає від 15 до 45 викликів на день в залежності від сезону. Бригади виїжджають на виклики протягом п’яти хвилин.
Через недостатність фінансування в тарифі на розподіл газу в аварійно-диспетчерській службі "Миколаївгазу" досі є три автомобілі зі строком експлуатації 15 років і пробігом 250-300 тис. км. Вони потребують частого ремонту та надмірно споживають пальне. Заміна застарілого транспорту дозволила б скоротити витрати служби АДС і прискорити час реагування на виклики споживачів.