Найчастіше люди викликають аварійно-диспетчерську службу через запах газу
З початку року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Запоріжгаз" відреагувала на 36,5 тис. звернень клієнтів. Найчастіше споживачі дзвонили на "104" з повідомленнями про запах газу в квартирі. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Найчастіше люди викликають аварійно-диспетчерську службу через запах газу. З цієї причини до ПАТ "Запоріжгаз" надійшло 27 тис. викликів. Тільки в грудні цього року аварійною службою було зафіксовано понад 3 тис. звернень на телефон "104".
На сьогодні споживачів газу Запорізької області цілодобово обслуговує 21 бригада служби "104" по області. "Запоріжгаз" щорічно направляє більше 3 млн гривень на забезпечення роботи аварійної служби газу.
"Основна сума йде на закупівлю паливно-мастильних матеріалів, а також запасних частин для парку автомобілів. Адже кожного дня аварійні бригади здійснюють понад 80 виїздів", - говорить начальник АДС ПАТ "Запоріжгаз" Дмитро Добролюбов. - Щоб удосконалити роботу екстреної служби - закупити нові машини і обладнання - щорічно компанії потрібно на 2 млн гривень більше".
Для вдосконалення роботи аварійної служби "104" і обробки викликів споживачів в цілодобовому режимі, компанії необхідно щорічно інвестувати 5 млн гривень. В діючому тарифі на розподіл газу передбачено тільки 60% від цієї суми.
За останній рік вартість пального зросла на 22%, вартість запчастин – на 23%. До того ж "Запоріжгаз" продовжує використовувати автотранспортні засоби зі строком експлуатації понад 25 років. Оновлення парку автотранспорту дозволило б знизити витрати на роботу АДС майже вдвічі.