З початку року понад 175 тисяч мешканців Дніпропетровська та Дніпропетровського району скористались безкоштовними сервісами ПАТ "Дніпрогаз" для отримання інформаційно-консультаційних послуг з питань газопостачання. Близько 50% звернень споживачів до газової компанії стосуються передачі показань приладів обліку газу та перевірки стану особових рахунків, повідомляє прес-служба компанії.
Зокрема, за 6 місяців 2016 року оператори Контакт-центру підприємства опрацювали 175,5 тисяч дзвінків, 87,5 тис. клієнтів надали показання лічильників газу, серед яких понад 77% скористалися сервісом "Особистий кабінет", 8,6 тис. споживачів надали перевагу відправці смс, 7,6 тис. обрали можливість відправки показань приладів обліку на електронну пошту, 3,2 тис. абонентів відчули переваги роботи з новим голосовим меню IVR.
"Ми постійно працюємо над впровадженням додаткових сервісів для споживачів газу, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. – Передати показання лічильників, дізнатися ціну на газ чи ознайомитися з новими послугами компанії відтепер можна ще й за допомогою автовідповідача (голосового меню IVR), зателефонувавши до Контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз". Таке технічне рішення дозволяє цілодобово надавати телефонне обслуговування та консультації".