Майже 200 тисяч клієнтів "Запоріжгазу" зареєструвалися в Особистому кабінеті
На сьогодні кількість клієнтів АТ "Запоріжгаз", які користуються Особистим кабінетом, сягає 182 чоловік. Лише з початку 2021 року у ньому зареєструвалося більше трьох тисяч споживачів природного газу.
Про це повідолмляє прес-служба компанії.
"Головна перевага онлайн сервісів – дистанційне вирішення будь-яких питань, пов’язаних зі споживанням газу. Зокрема, за газ та його доставку можна сплачувати в "один клік", при цьому розрахунок за обидві послуги проводиться одним платежем, що дає можливість споживачу економити на комісії. Кожен користувач може приєднати до свого акаунта до 25 особових рахунків з будь-якого регіону України", - зазначив начальник Запорізького управління клієнтського сервісу Олег Данилов.
За словами прес-служби, першість серед онлайн сервісів займає особистий кабінет. Його інтерфейс адаптований не тільки для комп’ютера, але й для смартфону. Споживач може швидко передати показники лічильника, перевірити всі оплати та сплатити рахунки за газ та його доставку, а також побачити всі розрахунки. У розділі "Документи" можна скачати заяву-приєднання до договору на розподіл газу.
"Набувають популярності чат-боти у Вайбері та Телеграмі. Перевагою чат-боту у Вайбері є фотофіксація – споживач може передати фото лічильника або внести його показники. Функцію фотофіксації також підтримує чат-бот у Телеграмі. Його легко встановити: достатньо знайти в пошуковому вікні Телеграм 7104ua, внести номер Особового рахунку та суму останнього платежу або номер лічильника і підтвердити ваш номер мобільного", - йдеться у повідомленні.