У 2013 році цей показник досягав 22,6%
З 16,4 мільйонів вітчизняних домогосподарств лише 18,4% платять за телебачення своєму провайдеру. Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Погляд з екрану: чому українці не хочуть платити за телебачення".
Як з'ясували аналітики міжнародної компанії IHS Markit, в 2016 році український ринок платного телебачення опустився нижче рівня кризового 2008 року. Тоді частка домогосподарств з платних ТВ в Україні становила 19,5%.
До 2013 року ця частка зросла до 22,6%, але потім знову почала падати, досягнувши в 2016 році позначки 18,4%.
"В Європі схожу динаміку показує тільки Молдова. Зараз там за телебачення платять 16,4% сімей (у 2008 році - 16,3%). У Грузії, з якою часто порівнюють Україну, за цей час ринок виріс майже в два рази: у 2008 році платне ТБ дивилося 22,5% грузинських сімей, в 2016 році вже 48,9%", - йдеться в матеріалі.
Нагадаємо, раніше Держкомтелерадіо попросило додатково виділити 500 млн гривень на суспільне мовлення в 2017 році.