З квітня чат-бот 7104ua в Viber приймає показання лічильників з фото
Вже близько 10,5 тис. клієнтів АТ "Дніпрогаз" приєдналися до чат-боту 7104ua в месенджері Viber. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що реєстрація в чат-боті 7104ua дозволяє швидко передавати показання лічильника і платити за газ і його доставку онлайн. Підписавшись на паблік-аккаунт, можна отримати доступ до даних особового рахунку, стежити за поточним станом розрахунків, переглядати історію оплат і показань лічильників (за наявності).
"Жителі Дніпра та Дніпровського району продовжують досить активно долучатися до користування дистанційними газовими сервісами. Чат-бот в Viber дозволяє істотно оптимізувати процес обслуговування споживачів газу, забезпечує його високу швидкість і якість", - зазначає начальник управління клієнтського сервісу АТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко.
За словами прес-служби, для того щоб приєднатися до спільноти 7104ua в Viber, необхідно відсканувати QR-код, підписатися і скористатися зручним контекстним меню. Для подальшої реєстрації необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу або серійний номер лічильника (при його наявності). Суттєвою перевагою даного сервісу є можливість приєднання до 5 особових рахунків на одному мобільному пристрої.
"З квітня чат-бот 7104ua в Viber приймає показання лічильників з фото. Після ручного введення лічильника в чат-бот споживачеві пропонується додати фото самого лічильника. Знімок лічильника можна додати з галереї телефону. Таким чином, споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань. Незабаром в Viber також з'явиться функція розпізнавання показань з фото", - йдеться в повідомленні.
У компанії також нагадали, що АТ "Дніпрогаз" має широкий спектр зручних сервісів для споживачів газу: "особистий кабінет" на сайті 104.ua, мобільні додатки 104Mobile для Android і 104Mobile Light для iPhone. Крім цього, фахівці компанії консультують клієнтів за номером Контакт-центру: (056) 78-78-104 і (067) 62-63-104.