"Яндекс" придбав сервіс соціальних новин Tweeted Times
Російський пошукач "Яндекс" придбав компанію соціальних новин Tweeted Times. Сервіс дозволяє агрегувати повідомлення в соціальній мережі Twitter і видавати їх у вигляді підбірки новин. Експерти ринку вважають, що актив обійшовся "Яндексу" у декілька мільйонів доларів.
Компанія "Яндекс" оголосила в минулу п'ятницю про придбання сервісу персоналізованих новин The Tweeted Times. Розробка даної компанії дозволяє перетворювати соціальну мережу Twitter на онлайн-газету, ранжируючи за ступенем популярності повідомлення тих, з ким користувач спілкується в мережі. При цьому алгоритм програми також враховує, як реагувала решта учасників спілкування на найпопулярніші вислови, і теж додає ці дані в інформаційне повідомлення.
У компанії "Яндекс" повідомляють, що планують за допомогою Tweeted Times покращити свою технологію збору і обробки даних з соціальних мереж. Проте які саме сервіси "Яндекса" доповнить The Tweeted Times, компанія не розкриває, так само як і суму операції з власниками стартапу - Максимом і Марією Гриньовими, що мешкають у Швейцарії. Творці компанії перейшли на роботу в "Яндекс".