Лідером рейтингу найбільших соцмереж світу, складеним comScore, стала соцмережа Facebook з 834,8 мільйони користувачів за місяць травень. Слідом йде LinkedIn, якій за місяць скористалося 191,5 мільйона чоловік. LinkedIn вдалося обігнати сервіс мікроблогів Twitter, у якого 186 мільйонів відвідувачів.
Лідером рейтингу найбільших соцмереж світу, складеним comScore, стала соцмережа Facebook з 834,8 мільйони користувачів за місяць травень. Слідом йде LinkedIn, якій за місяць скористалося 191,5 мільйона чоловік. LinkedIn вдалося обігнати сервіс мікроблогів Twitter, у якого 186 мільйонів відвідувачів.
Російські ресурси "ВКонтакте" і "Однокласники" увійшли в десятку рейтингу. "ВКонтакте" посіла дев'яту сходинку - за даними comScore, у травні сайт відвідало 79,4 мільйона користувачів. У "Однокласників", що потрапили на 10 позицію, 65,4 мільйона користувачів.
Усього в дослідженні comScore вивчалася статистика по 100 ресурсів. У відносному відношенні частка Facebook у світовій аудиторії соцмереж склала 53%, тоді як у "ВКонтакте" і "Одноклассники" - 5 і 4,2% відповідно.
Зазначимо, що у самих соцмереж дані по аудиторії дещо відрізняються від представлених в дослідженні comScore. Так, Facebook стверджує, що в березні ресурсом скористалося 1,11 мільярда людей. Про подальше зниження розміру аудиторії не повідомлялося.
Twitter у березні заявив про те, що розмір його активної аудиторії досяг 200 мільйонів користувачів. Під активною аудиторією зазвичай розуміються ті, хто хоча б раз на місяць користуються сервісом.
Місячна аудиторія "Однокласників", за даними TNS, становить 43 мільйони користувачів. Linkedin і "ВКонтакте" не розкривають місячну аудиторію. При цьому LinkedIn стверджує, що всього в соцмережі зареєстровано 225 мільйонів чоловік. "ВКонтакте" з посиланням на дані LiveInternet повідомляє, що в травні середньодобова аудиторія ресурсу склала близько 46 мільйонів користувачів.